środa, 18 sierpnia 2010

52.

Niech się dzieje miliard rzeczy dzisiaj innych na świecie ale ten dzień jest Seby!:) Reszta jest zupełnie nie istotna! Wczoraj poleciał do Wiednia, płuca są dla niego! To wreszcie i nareszcie dobra wiadomość po falach tych złych. To jak loteria. Musisz mieć przy tym wszystkim sporo szczęścia żeby wygrać. Niemożliwe się uda, nawet gdy nie wierzysz w cuda! Życia ścieżki poplątane, uwierz w to co niesłychane! Uwierzyłam!!!! Reperują w Wiedniu Sebe a potem szuka mi męża. Taka nasza umowa;)

6 komentarzy:

  1. No to ja się wpakowałam w jeszcze lepsze umowy:D To naprawdę mega dzień!:-)))))) Dawaj do Wiednia Rene! Zróbmy sobie tam imprezkę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiadomość !! :)
    Paula C

    OdpowiedzUsuń
  3. Rana teraz kolej na Ciebie ;-)
    mnie również bardzo ucieszyła ta wiadomość !!
    bardzo się cieszę, że mu się udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość. Wierzymy, że bardzo szybko i wszystko będzie dobrze. Pozdrówcie go proszę przy jakiejś okazji od Marka, dziadka Mateuszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Renata :) Wierze w to gorąco że ty będziesz następna mam nadzieje że spotkamy się w Wiedniu w najbliższym czasie bo teraz KOLEJ NA CIEBIE!!! :)) Pozdrawiam Pati siostra Seby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Rena
    Thank you for the message you left on my blog. I hope you receive your transplant soon! Keep positive!
    Gemma x

    OdpowiedzUsuń